Nowe funkcjonalności – mechanizm wypisu subskrybentów

W najnowszej wersji naszej platformy dodaliśmy szereg ulepszeń i nowych funkcjonalności. Niektóre przekładają się na wygodę pracy samego użytkownika, inne mają wydźwięk czysto biznesowy. Dziś pozwoliłem sobie dokonać selekcji i opisać nasz ulepszony mechanizm wypisu subskrybentów.

wypisanie_z_listy

 

Z tą aktualizacją wprowadzamy cały wachlarz funkcjonalności, które nie tylko pozwolą przekonać część subskrybentów, by pozostali na liście, ale także zrozumieć powody wypisu tych, którzy zdecydowali się odejść. Pomogą także spersonalizować proces wypisu dla użytkownika. Te funkcjonalności to:

  • Wstrzymywanie subskrypcji
  • Ankieta powodów wypisów
  • Personalizacja stron wypisu i centrum preferencji

Od teraz, gdy subskrybent kliknie na link wypisu, to domyślnie zobaczy stronę z prośbą o potwierdzenie chęci usunięcia adresu z listy. Ten dwustopniowy mechanizm pozwala nam zrozumieć motyw takiej decyzji, jak również daje szanse na uniknięcie wypisu subskrybenta w przypadku gdy ten wybierze opcję zmiany danych lub jedynie wstrzymania subskrypcji.

Tak więc zamiast potwierdzać wypisanie się, subskrybent może teraz zdecydować się zaktualizować swoje dane w centrum preferencji lub wstrzymać subskrypcję na okres 1-26 tygodni. Przez ten czas wstrzymani subskrybenci będą otrzymywać tylkowiadomości transakcyjne . Jeśli, natomiast, subskrybent zdecyduje się wypisać, to następnie zostanie mu zaprezentowana opcjonalna ankieta powodu wypisu. Listę powodów chcieliśmy skrócić do minimum, opierając się na badaniach rynkowych i dokonując selekcji spośród statystycznie najczęstszych pobudek.

ankieta_wypisanie_z_listy